Monday, January 19, 2015

Supplemen untuk anak~ tumbesaran sempurna, minda ceria



VITALEA FOR KIDS IS BACK!!!!!!!

Belum sampai sebulan pun saya join Shaklee, tiba2 dapat berita supplemen khas untuk anak-anak sudah kembali. Yayyy!!!! Alhamdulillah.... Selama ini, saya memang tercari-cari supplemen untuk putera dan puteri saya. Kesihatan mereka adalah priority saya..kalau sebelum ini, asal demam sikit, mesti saya bergegas bawa mereka ke klinik...takut berlarutan..sebab saya tak tahan tengok anak sakit...kalau boleh..rasa nak gantikan tempat dorang saja..

TAPI SEKARANG TIDAK LAGI...BYE BYE TO KLINIK

Alhamdulillah...ibu-ibu sudah boleh mengukir senyum lebar... sudah tak perlu bagi dadah pada anak-anak tiap kali sakit...sekarang kita boleh bantu kuatkan antibodi anak kita dengan VITALEA. Best kan??
Dan lagi, disebabkan bulan ini adalah merupakan bulan pertama VITALEA diperkenalkan, maka ibu-ibu mendapat manfaat dengan membeli 4 botol VITALEA FOR KIDS dalam harga 3 botol. Dalam erti kata lain, buy 3 free1. Lagi good news.

Jom, kita tengok kandungan VITALEA FOR KIDS ni.

Wah..berbunga-bunga rasa hati bila lihat kandungan Vitalea ni. Terbayang-bayang anak kita berlari dengan riang gembira, fokus dalam kelas, jarang sakit...indahnya...
Nak tambah lagi, Vitalea for kids ni telah diperbaharui formulanya, yang mana, ianya lebih hebat dan lebih baik dari yang sebelumnya...pasal tu, golongan ibu-ibu terus menyerbu saya pasal Vitalea untuk kanak-kanak ni.
Yang jadi concern, memanglah rasanya kan? Tahuuu..hehehe..saya pun sama. Anak-anak paling tak gemar makan ubat atau vitamin. Sebelum uols tanya, saya dah tanya MASTER CERY dulu...hihihi...

Vitalea For Children ni menggunakan pemanis semulajadi yang diekstrak dari buah anggur dan ibubapa tak perlu risau kerana ia mengandungi xylitol yang boleh melindungi gigi anak kita dari kaviti. Haa...siapa yang gunakan ubat gigi KODOMO LION memang tahu pasal xylitol ni..hehehe..saya tahu, sebab anak saya guna ubat gigi KODOMO LION ni.hihihi.
Vitalea ini adalah multivitamin dan multimineral yang hebat kerana ia mengandungi 100% vitamin C, D dan E serta 8 jenis vitamin B. Secara ringkas dan tepatnya, ia lengkap mengandungi 18 jenis  vitamin dan mineral PENTING untuk anak membesar sebagai johan!!
~Tanpa perasa tiruan, Tanpa pewarna tiruan dan boleh dikunyah begitu sahaja...la la la...

TAKE NOTE 

Untuk kanak-kanak berumur 4 tahun ke atas, boleh ambil 2 biji sehari. Manakala, bagi kanak-kanak di bawah 4 tahun, pengambilan hendaklah di bawah pengawasan ibu bapa. 

MANFAAT VITALEA FOR CHILDREN

1. Melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan yang tidak dapat dipenuhi dengan pemakanan seharian.
2. Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.
3. Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata.
4. Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi.
5. Memberikan perlindungan menentang radikal bebas.
6. Melindungi kesihatan jantung, otot dan fungsi saraf.
7. Meningkatkan kesihatan paru-paru, kolon dan prostat.
8. Menyokong pembinaan tulang yang kuat dan kesihatan tulang.
9. Membekalkan makanan kepada sel badan untuk tubuh yang lebih sihat dan bertenaga.
10. Mengekalkan tekanan darah yang normal dan rentak jantung yang normal.
11. Meningkatkan penghasilan sel darah merah untuk mengelakkan anemia.
12. Membantu menggalakkan selera makan dan melancarkan proses pencernaan.
13. Membantu meningkatkan kecerdasan minda.
14. Membantu menyeimbangkan hormon dan bahan kimia dalam badan. 
15. Membantu penyerapan zat dari makanan.

Wahhh...semuanya hebat. Lepas ni, kita sebagai ibu-ibu tak perlu risau lagi sekiranya anak kita tidak suka makanan berkhasiat. Sebab, dengan pengambilan 2 biji Vitalea for kids, anak anda akan mendapat khasiat pemakanan dari 

1.5 cawan tembikai canatloupe + 6oz jus oren + 3 gelas susu + 10 sudu makan peanut butter + 4 mangkuk brokoli + 1.5 mangkuk sayur bayam + 6.5 mangkuk pucuk brussels + 3 mangkuk kacang merah

Sekelip mata, semua masalah jadi mudah....terima kasih SHAKLEE kerana menyediakan supplemen terbaik untuk kanak-kanak.

Untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga terbaik, boleh hubungi saya.

Facebook : Maea Maezhra
Whatsapp : 0145708903


No comments:

Post a Comment